پیکاپ پاسپورت یا پیکاپ ویزا کانادا چیست؟

هرساله تعداد زیادی از ایرانیان برای دریافت ویزای کانادا اقدام می کنند. از آنجاییکه از سال 1391 سفارت کانادا در ایران هیچ گونه فعالیتی ندارد، بنابراین اتباع ایرانی برای انجام فرایند ویزا باید به یک کشور ثالث مراجعه کنند.

پس از انجام انگشت نگاری و دریافت جواب ویزا، در صورتی که با ویزای شما مواقفت شده باشد باید پاسپورت را جهت الصاق لیبل ویزا به یک کشور ثالت ارسال نمایید، در واقع شما با انتخاب کارگزاری برای پیکاپ ، وکالت می دهید که کارگزار به عنوان نماینده شما پاسپورت و سایر مدارک لازم برای ویزا کانادایتان را وارد سفارت کند. بعد از آن هم ویزای به پاسپورت ضمیمه شده را از سفارت دریافت و در ایران به شما تحویل دهد.

از آنجاییکه سفارت اصلی کانادا برای ایرانیان در شهر آنکارا واقع شده است، تمام پاسپورت هایی که برای پیکاپ تحویل وک (VISA APLICATION CENTER) های مختلف می شوند، به سفارت آنکارا ارسال و در آنجا لیبل ویزا الصاق می شود. بنابراین فارغ از اینکه انگشت نگاری متقاضی در کدام مرکز انجام شده است می توان پاسپورت را برای پیکاپ به ترکیه ارسال کرد.

پیکاپ ویزای کانادا یکی از اصلی‌ترین خدمات مجموعه داوین گشت محسوب می‌شود. این شرکت با داشتن دفتر و  کارگزار مستقر در استانبول و آنکارا آماده ارائه خدمات پیکاپ پاسپورت کانادا با سرعت بالا و قیمت مناسب به تمامی متقاضیان گرامی می‌باشد.

پروازهای داوین گشت برای پیکاپ پاسپورت به استانبول و آنکارا یکشنبه و چهارشنبه هر هفته انجام می شود.

مدارک لازم برای پیکاپ ویزای کانادا

  • اصل پاسپورت
  • پرینت ایمیل سفارت (PASSPORT REQUIREMENTS یا همان پاس ریکوئست)
  • نامه ی وکالت
  • لیبل بایومتریک (در صورتی که به تازگی انگشت نگاری انجام داده اید)

برای پیکاپ ویزای کانادا از سایر شهرهای ایران ، می توانید پاسپورت خود را با پست به دفتر داوین گشت در تهران برسانید و نیاز به حضور فیزیکی شما نیست. کارشناسان ما به محض دریافت پاسپورت با شما تماس خواهند گرفت.

جهت اخذ ویزای کانادا، ویزای شنگن، تورهای اروپا و خدمات پیکاپ ویزا با کارشناسان ما در داوین گشت در تماس باشید.

keyboard_arrow_up